Persoonlijke ondersteuning

Inleiding

Hoewel elke Office Programs applicatie is voorzien van een uitgebreide Help (F1), heeft u misschien ook behoefte aan een Persoonlijke ondersteuning.


Voor wie, voor wat?

  • In onze administratie staat voor uw onderneming één hoofdcontactpersoon geregistreerd. Via deze persoon onderhouden we al het contact.
  • Persoonlijke ondersteuning kan alleen worden verleend indien u ook een onderhoudscontract heeft of een applicatie huurt.
  • Persoonlijke ondersteuning behelst een basis richtlijn waarbij uit gegaan wordt van plusminus 3 vragen per week. Dit is ruim voldoende omdat bij elke applicatie een duidelijke Help aanwezig is waarin elk detail is beschreven. Mocht u toch meer hulp nodig hebben, dan kunnen de kosten worden berekend a.d.h.v. het regulier uurtarief. U kunt desgewenst ook een cursus aanvragen.
  • Persoonlijke ondersteuning is natuurlijk bedoeld om oplossingen te bieden. Dit gebeurt door u aan te reiken hoe u zaken kunt regelen. Echter, sommige gebruikers verwachten dat onderwerpen uit de Help voor hen wordt voorgelezen, maar dat gaat de redelijkheid te buiten.
  • In de Persoonlijke ondersteuning van uw applicatie is niet inbegrepen een ondersteuning voor MS Word, MS Excel etc., mochten componenten hieromtrent in uw applicatie zijn ingesloten. Voor een dergelijke ondersteuning kan altijd op uw verzoek een afspraak worden gemaakt.
  • Dit item wordt in uw Servicepakket opgenomen indien dit item gewenst is. Op de pagina Servicepakket treft u informatie over o.a. de berekening en facturering.

Optionele modules

Soms bestaat een applicatie uit optionele modules. U betaalt natuurlijk alleen voor die modules waar uw keuze naar uitgaat.

Hoe en wanneer?

  • Telefonisch U kunt altijd telefonisch contact opnemen op werkdagen (normale kantooruren). Het is helaas niet mogelijk absolute garantie te geven dat u acuut geholpen wordt omdat er niet continu iemand voor u klaar zit.
  • E-mail Dit is het handigst omdat u de vragen en antwoorden van uw collega's dan direct kunt doorsturen (ook i.v.m. links verwijzingen). U heeft gegarandeerd binnen 24 uur antwoord (mits u uw vraag goed formuleert).

Kosten

  • De kosten zijn afhankelijk van de applicatie. Bij een uitbreiding van uw applicatie kan het zijn dat ook de kosten voor de Persoonlijke ondersteuning worden aangepast.
  • Persoonlijke ondersteuning wordt u als een optioneel item in een offerte aangeboden.
  • OpmerkingAls u niet voor Persoonlijke ondersteuning kiest, kunt u toch ondersteuning krijgen. De kosten worden dan berekend a.d.h.v. het regulier uurtarief.