Module Klanten (CRM)

Inleiding

I.p.v. 'klanten' kunt u ook lezen 'relaties' omdat u hier elk bedrijf of persoon registreert waar u een relatie mee kunt hebben. Deze module kan worden omschreven als een CRM systeem (Customer Relationship Managment).

Tip

  • Deze module kan als een onderdeel (een sectie) in uw maatwerk worden geïmplementeerd.
  • Samen met andere slimme functies van andere modules werkt alles als één super tool.

Wilt u al uw bedrijfsadministratie automatiseren, klik dan op de knop hieronder:

Breng alles onder één dak

Sectie Klanten

Kenmerken

Kenmerken van sectie Klanten
Wat Omschrijving
In meerdere groepen indelen Elke relatie kunt u aan meerdere groepen koppelen. Ze worden in het Klant groepen gegevensblad weergegeven en u kunt er allerlei dingen mee doen.
Contactpersonen (koppelen) U kunt contactpersonen afzonderlijk invoeren en als u wilt koppelen aan een klant.
Eén hoofd contactpersoon Dit zorgt voor een zeer effectief e-mail verkeer. Ook correcte dataverwerking naar Outlook (i.v.m. de velden) als u de relatie in Outlook opslaat. Office Programs velden zijn namelijk perfect afgestemd op de velden van Outlook.
Extra e-mail functies Het dialoogvenster Verzending algemeen (zie screenshot hierboven) kunt gebruiken om algemene berichten en bijlagen te verzenden. In tegenstelling tot de Auto e-mail functies waarbij echt alles automatisch gebeurt (zie pagina Voorbeelden > PDF's maken en met persoonlijk gericht e-mail verzenden), moet u hier het onderwerp ingeven (wat wel telkens wordt opgeslagen). Voor de inhoudelijkheid kunt u kiezen voor een standaardbericht of een keuze maken uit de door u in de database opgeslagen alternatieve inhoudelijkheid.