Persoonlijke ondersteuning

Inleiding

Hoewel elke Office Programs applicatie is voorzien van een uitgebreide Help (F1), heeft u misschien ook behoefte aan een Persoonlijke ondersteuning.

Dialoogvenster Help in Access

Voor wie, voor wat?

  • Deze persoonlijke ondersteuning is van toepassing op klanten die een Access applicatie door Office Programs hebben laten maken of huren. Bent u geen klant en heeft u ondersteuning op technisch gebied, neem dan even contact op.
  • In onze administratie staat voor uw onderneming één hoofdcontactpersoon geregistreerd. Via deze persoon onderhouden we al het contact.
  • Persoonlijke ondersteuning behelst een basis richtlijn waarbij uit gegaan wordt van plusminus 3 vragen per week. Dit is ruim voldoende omdat bij elke applicatie een duidelijke Help aanwezig is waarin elk detail is beschreven. Mocht u toch meer hulp nodig hebben, dan kunnen daar afspraken over worden gemaakt.
  • In de Persoonlijke ondersteuning van uw applicatie is niet inbegrepen een ondersteuning voor MS Word, MS Excel etc., mochten componenten hieromtrent in uw applicatie zijn ingesloten. Voor een dergelijke ondersteuning kan altijd op uw verzoek een afspraak worden gemaakt.
  • Dit item wordt in uw Servicepakket opgenomen indien dit item gewenst is. Op de pagina Servicepakket treft u informatie over o.a. de berekening en facturering.

Optionele items

Soms bestaat een applicatie uit optionele items. U betaalt natuurlijk alleen voor die items waar uw keuze naar uitgaat.

Hoe en wanneer?

  • Telefonisch U kunt altijd telefonisch contact opnemen, op werkdagen (normale kantooruren). Buiten deze tijdstippen kan besproken worden.
  • E-mail Dit is het handigst omdat u de vragen en antwoorden van uw collega's dan direct kunt doorsturen (ook i.v.m. links verwijzingen). U heeft gegarandeerd binnen 24 uur antwoord (mits u uw vraag goed formuleert).

Kosten

  • De kosten zijn afhankelijk van de applicatie. Bij een uitbreiding van uw applicatie kan het zijn dat ook de kosten voor de Persoonlijke ondersteuning worden aangepast.
  • Persoonlijke ondersteuning wordt u als een optioneel item in een offerte aangeboden.